HTML

About me

Nevek: Ady Adybaby Linda
Kor: 14
Szemszín: barna
Hajszín: szőke
Magasság: 169 cm
Lakhely: Bp./Hungary
Testvérek: 1 lány
Állatok: nincs
Legjobb barát(nő): Eszter
Sorozatok: Barátok közt, Született feleségek
Horoszkóp: Halak
Származás: 75% magyar, 25% bolgár
Kedvenc színek: rózsaszín, kék, sárga
Szerelem: Mexx
Osztály: 7.a
Kedvenc óra: Föci, Irodalom, Fizika
Kedvenc ország: AR, BUL, USA, Hawaii
Jó tulajdonságok: kedvesség, önzetlenség, segítőkészség, okosság xD
Rosz tulajdonságok: türelmetlenség, lustaság, elfogultság, féltékenység

Friss topikok

  • Bence: Kedves szerkeztő! Arra szeretnélek megkérni hogy ne direkt linkeld a zene számokat,amiket az olda... (2008.03.21. 14:13) Huhhh

Szomi...

2008.02.29. 13:37 Adybaby

Jajj ma nagyon szpmi napomm van, pedig tegnap még azt hittem, hogy jó lesz, reggel valahogy megéreztem, hogy ez a nap nem egészen úgy fog sikeredni ahogyan azt én gondoltam :( asszem az lesz a legjobb ha szépen sorban megyek...Reggel elszakadt a legjobb övem, majd amikor bementem a suliba akkor nem láttam sehol sem Mexx-emnek a táskáját, gondoltam, hogy lehet, hogy késik, hiszen egy évben egyszer vele is előfordulhat...de nem így lett...nem jött be csöngetésig sem és aztán nyelvtan órán hallottam, hogy az egyik fiú kérdezi, hogy mi baja lehet, hogy nem jött, talán beteg, és egy másik fiú mondta, hogy nem beteg....legalábbis ha úgy vesszük, aztán úgy egy 10 perc múlva amikor már nagyon kiváncsi voltam akkor, hallottam, hogy azt mondja az egyik a másiknak, hogy elütötte tegnap a busz, mármint mondtosan nem is ő, hanem úgy volt, hogy azt hitte szegénykém, hogy átér még a busz elött, de a busz "elkapta" a bicóját és így szegénykémnek eltörött a lába, remékem, hogy hamar meggyógyul, először azt hittem, hogy csak viccelődnek, de aztán az of is mondta, hogy "összetörte magát", nagyon remélem, hogy nem olyan súlyos :'(...Nah hát és akkor lényegében már az eglsz nap el volt rontva :@ sztem akkor jövőhét elején még nem jön, vagy nem tom, hogy ezpontosan, hogyan zajlik, meg persze  azt sem, hogy milyen súlyosak a sérülései :( Végülis az valahogy jó, hpgy Csütörtökön történt, mert így ma nem jött és akkor van 3 napja pihenni és hétvégén úgysem látnám :S, nagyon remélem, hogy jövő héten már nem fog annyit hiányozni :(

Azért volt egy kicsike jó is a mai napban: megkaptuk a nyelvtan dogát, ami 5-ös lett, aztán etikán nem osztották ki a dogákat, ami enm tom, hogy jó-e vagy nem :S, majd matekon is kiosztották a dogákat, az meg 4-es lett, és végül törin nem osztották ki a röpiket, de sztem jobb is így xP, és azt mondta a tanár, hogy kap egy ötöst az aki meg tudja mondani, hogy ki volt még kormányzó Kossuth elött, és én rögtön mondtam, hogy Hunyadi János, aztán kérdezte az évszámot is, de azt enm tudtam szóval most enm tom, hogy kaptam-e ötöst avgy nem :S, de végülis az elején csak annyit mondott, hogy a nevet modnjuk és az évszámot nem mondta :S, majd kedden megkérdezem a tanárt...huhh most anyni mindent csinálok egyszerre úgyhogy sztem már vagy 20 perce írok :S de mostmár megyek is, amjd hétfőn jövök! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pixie-hollow.blog.hu/api/trackback/id/tr50359384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása